tisdag 7 februari 2017

194. Snart läggdags

Sitter i soffan och har precis ätit upp min middag som bestod av spenatsoppa och ostmackor. Blev sen middag då jag körde ett power pass mellan 17-18 och stannade kvar på Actic tills jag skulle på "start-PT" klockan 20. Kände att om jag cyklade hem i mörkret skulle jag ha svårt att ta mig tillbaka så jag stannade kvar och satt och pluggade lite. Sen träffade jag PT-Frida, det var bara ett informativt möte. Jag som trodde att jag skulle få testa ett PT-pass, Jag fick reda på hur hon lägger upp det och vad det skulle kosta. Alldeles för mycket pengar, när jag känner att jag faktiskt klarar av att träna i gymmet med fria vikter ensam, det är också lätt att hitta pass och inspiration på nätet - gratis.

Däremot berättade hon att de nu söker nya instruktörer eftersom flera studerar och blir klara till sommaren och kommer flytta. De har också ont om reserver när någon blir sjuk. Hon frågade om jag inte var intresserad av det, vilket jag ju är. Men det känns så läskigt. Lite som när min produktionschef på Martin och Servera frågade mig om jag ville bli back-up till min produktionsledare vid sjukdom och semester. När hela hjärnan skriker "nej gör det inte, vad ger du dig in på" men så hör jag mig själv säga "ja det låter jätteintressant!".

Jag vet inte, flera av mina närmaste är super-positiva och säger att det skulle passa mig. Jag vet inte, känner jag. Har tänkt tanken men den är också läskig. Nej vi få se, får lite panik bara att tänka på det. Vill utmana mig själv men vill också inte bara kasta mig in i saker. Ska tänka på det till söndag sa vi, jag och PT:n. Nu ska jag lägga mig och sova, ny pluggdag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar