fredag 27 januari 2017

191. Fredags-feeling

Jag vet inte om jag har så mycket fredagskänslor, kanske någon liten bubblande känsla mitt i känslorna som bär på ångest och nervositet inför nästa veckas inlämning. Precis en vecka kvar. Ska ta bussen till Norrköping i eftermiddag och fram tills dess är tanken att jag ska plugga så effektivt jag kan, ska också försöka utnyttja de 4h som jag kommer sitta på bussen.

Är annars oförskämt pigg för att ha vaknat halv sju, av klockan dock då jag skulle börja tvätta vid sju.  Jag somnade närmare midnatt efter att ha hängt med några vänner på middag och mys. När jag kom hem någon gång efter tio städade jag toaletten för att slippa göra det nu på morgonen, ha ha. Jag drog också med dammsugaren ett varv fast på lägsta nivån så jag hoppas ingen som gått och lagt sig vaknade. Sen låg och kikade på mysiga "Mandelmanns gård", en programserie på tv4 om ett par som flyttat från stan i Stockholm till en gård på Österlen i syfte att vara självförsörjande. Riktigt härligt att se, med alla djur och hur de odlar och lever. Somnade dock någonstans i programmet.

Nu ska jag gå och hämta tvätten och ta tag i plugget!

Igår efter en föreläsning följde jag med hem till Tess för att äta lunch och plugga (blev dock inte jättemycket plugg men vi har tid på oss). Det var mysigt och gott! Tess hund Rut var också med. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar