onsdag 11 januari 2017

188. Den ljuva känslan mellan kurser

Då skrevs tentan i juridik igår, det kändes helt ok. Rätt bra vill jag säga men vågar inte, tror dock det blir godkänt. Det var några frågor som funnits på gamla exempeltentor vi hämtat ut, utan svar. Så vet inte hur det gick med poäng på vissa frågor som gav upp mot 6 poäng, vilka paragrafer som kanske fattades. Men känner att jag borde klarat godkänt. Jag är glad att det är över och vi har några dagar nu där vi inte har något i skolan, nästa kurs börjar nästa vecka så dessa dagar kan jag ägna åt min nya bok jag fick i födelsedagspresent - Kaninjägaren av Kepler. Oerhört spännande, läste halva igår, kunde inte lägga ifrån mig den igår kväll. Råkade avsluta med ett kapitel som var lite otäckt så var tvungen att slå på en podcast att somna till.

Annars är jag glad att jag inte har ont i halsen, vaknade i måndags med halsont och kände bara "suck", så klart att jag blir sjuk nu till tentan och allt roligt planerat efter den. Gjorde iordning ingefära-shot (ingefära, honung och citron i vatten) på måndagskvällen som jag tog en av innan jag lade mig, sedan tog jag en shot igår morse och jag har faktiskt inte haft ont i halsen sen igår förmiddags. Peppar, peppar. Jag tror kanske den där drycken gör susen.

Nu ska jag hänga tvätt. Ikväll väntar kalas för Anna som fyller år imorgon! Hoppas det blir en kanonkväll!

Uppladdningen kvällen innan tentan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar