lördag 7 januari 2017

187. Rätt så härlig lördag

Jag har ganska lätt för att få rysningar så det är inte så anmärkningsvärt att jag får det just nu när jag tittar på längdskidorna. Det är näst sista etappen i Tour de Ski där damerna precis körde 10km klassisk och Stina Nilsson är helt makalös och vinner loppet och Charlotte Kalla som faller i en backe och hamnar längre bak i klungan men krigar sig till en tredjeplats. Det är underbart att se. Nu ska jag se herrarnas lopp och hålla tummarna för Marcus Hellner.

Annars sitter jag och försöker plugga, inte jättemotiverad just nu. Känner mig trög i huvudet, alltså seg inte "dum i huvudet". Lite trött och hungrig. Råkade vara vaken till klockan 3 inatt för att jag inte kunde somna och sen drömde jag en så jobbig dröm så kände mig så låg imorse och trött. Tog mig i alla fall upp och ut efter frukost. Det var underbart ute, inte så kallt men snöigt och kämpigt att pulsa så krävdes inte så lång promenad för att bli genomsvett. Blev i alla fall glad av att vara ute, la mig i en backe och gjorde en snöängel ha ha. Jag vill verkligen vara i fjällen.

Fåglarna och änderna trodde jag kom förbi med mat. Men icke. 



Lilla huvudet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar