söndag 23 oktober 2016

162. Söndagschill

Idag skickade jag in två uppgifter för skolan så jag ligger i fas inför imorgon då vi har en föreläsning med en ny uppgift framför oss som gärna ska vara klar till på fredag. Det är en konstig känsla, att haft något som legat över en som en skugga men som inte längre är där. Det känns skönt framför allt. Resten av dagen har varit väldigt lugn. Mina svärföräldrar som varit på Öland i helgen för sista gången i sommar, kom förbi för att hämta lite grejer som skulle upp till Norrköping. Sen hann jag se första halvlek av matchen mellan IFK Norrköping - Falkenberg (som slutade 2-1) innan jag gick på mitt vanliga söndagspass på Actic - power. Dock var det inte den vanliga instruktören idag men det gick ju bra med ersättaren, bara att köra som vanligt. Det är lite intressant att instruktören gör så mycket för ens pepp och så. Det har allt som allt varit en lugn söndag. Det var en ganska lugn dag igår också eftersom jag inte mådde så bra efter fredagens fest här hos mig. Det var dock en trevlig fredagkväll med Besserwisser och nya bekantskaper. 

Idag sken solen en kort period, kändes som ett tag sen sist. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar