måndag 21 september 2015

10. Behöver en paus

Sitter fortfarande med uppgiften jag skrev om i lördags. Trodde det skulle gå fortare, men det gör det inte när man inte vet vad som förväntas, och bär på ångest. Imorgon måste jag släppa ifrån mig den i alla fall och det ska bli skönt trots allt. 

Annars har dagen inte varit så händelserik, låg vaken rätt länge inatt och kikade på Emmygalan innan jag slocknade någon gång vid halv tre, tre tror jag. Vaknade vid nio imorse och somnade om till kl 12 (!) Hatar att vakna så sent. Inte för att det händer så ofta, kanske att jag inte minns alls senast det hände. Så jag har pluggat, kört fast, sprungit, duschat och lagat rostbiff med svampsås och sparris- så gott!
Nu ska jag unna mig glass- för jag är nästan klar med uppgiften, och för att jag har mensvärk, och för att jag varit skör idag och gråtit av saknad(Jens). Jag behöver glass (och eventuellt ostbågar också). 



Här satt jag i flera timmar och kämpade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar