torsdag 1 november 2012

I don't want to wait

Den här veckan bara passerar. Upp och ner känns det, ena dagen känns lång, andra dagen känns bra och så vips kommer det bli fredag imorgon och jag kommer säga att den här veckan gick fort till slut. Hoppas. Har införskaffat mig ett par överdragsbyxor som jag tar på mig när jag cyklar till och hem från jobbet. Det har ju verkligen blivit kallt ute. Tänker på helgen som var och hur kall jag var om fötterna som fick gå långa sträckor i converse. Det kändes som jag gick direkt på den kalla marken i de. I helgen ska jag ta fram kängorna. Hatar att frysa! Men älskar den här årstiden på sätt och vis så med ordentliga kläder ska jag nog överleva och njuta lite också.

Idag har jag för övrigt stekt råraka till jobbet ikväll. Första gången, vad jag kan minnas, som jag äter det och det ser jag fram emot!
Nu blir det lite mellanmål innan jag ska cykla iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar