måndag 26 november 2012

God morgon måndag

Har haft en  riktigt fullspäckad helg som jag är rätt nöjd med. I fredags gick jag och Jens ut och åt på restaurang Ardor för att fira vår 4årsdag och det var väldigt bra mat och bra service! Åt bergstunga för första gången som var ljuvlig. Efteråt tog vi ett glas på Black Lion, som alltid är mysigt, innan vi gick hem och slocknade.
I lördags tog vi en lånad bil som min storasyster körde till Finspång för att fira vår fars 50årsdag. Det var lite maskeradfest och några hade gått in för det duktigt. Vi stannade några timmar innan vi for hem och myste med Så mycket bättre och somnade.
Igår åkte jag med min mor och en av systrarna till vår morbror och hans familj utanför Linköping för att fira två små kusiner som fyllde år i början på november. Vi åt god fläskfilégryta som var en av mina favoriträtter när jag var liten och vi bjöds på kladdkaka till efterrätt som var söt och kladdig.

Det har varit kul att ha en helg full med planer, även om jag också gillar att bara vara hemma och ta det som det kommer och mysa med tända ljus, god mat och lite film.
Idag är det jobb igen ikväll men nu har jag gått upp "tidigt" för att cykla till naprapaten och bli hel igen. Eller förstörd. Det ska bli spännande att se hur jag mår efter det.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar