torsdag 8 november 2012

Imorgon är en annan dag

Torsdag har snart passerat. Åt precis en jättegod fiskgryta med räkor, lax och sejfilé i. Testade att göra med saffran som de alltid använder på restauranger när man blir serverad fiskgryta. Det var smaskens.
Annars har jag varit på massage idag, det var skönt, jag känner att det inte står rätt till i kroppen när hon masserar, det gör ont och jag tänker i mitt stilla sinne att det här kan inte vara bra, att det blivit såhär. Men förhoppnings blir ryggen helad.

Längtar till helgen trots att det blir inventering på jobbet på lördag klockan 7. Imorgon ska vi på middag hos Jens vänner  som vi hade på middag för några helger sen. Det ska bli supertrevligt. På söndag ska jag och Magda se Johan Glans i De Geerhallen och det längtar jag mycket till, har sett honom en gång tidigare och jag skrattade hela tiden!

Nu blir det dock en liten dusch och sen ska jag kanske unna mig en liten glögg och en skumtomte som jag köpte förut.

Hejhopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar