torsdag 15 november 2012

I like when the sun shines

Klockan är halv elva, har nyligen ätit en god frukost och nu tänkte jag bege mig till gymmet för lite kondition. Körde ett medeljympa pass igår och det gick bra. Blev svett och kände att det gav väldigt mycket. Fick veta att de tänkt börja med "träna med instruktör" där man under en timme får köra ett pass i gymmet med en gyminstruktör och det kanske är något för mig som ett tag tänkt boka en gyminstruktion eftersom jag inte är så van vid att träna på gym med alla maskiner.

Det borde jag kanske göra i vilket fall då jag skulle vilja ha hjälp att lägga upp ett schema där jag får reda på vilka dagar och vilka övningar jag ska göra när för att verkligen känna att det jag gör, ger något. Tidigare när jag varit på gymmet, om det inte gäller konditionen, så har jag bara kört igenom kroppen, några gånger i ett cirkelgym-rum de har på anläggningen i Ingelsta där det finns maskiner som tar alla muskelgrupper om man bara cirkulerar på alla, men jag har ingen koll på reps och motstånd jag ska använda så det har inte känts helt hundra. Men jag måste bara få arslet ur vagnen, många gånger är det så lätt att skjuta saker till framtiden, dålig sida.

Idag blir det i alla fall kondition och lite podcast i örat.
Häpp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar