lördag 10 november 2012

Its a small world

Vilken dag det blev. Först kan jag erkänna att jag igårkväll drack mer än jag bestämt mig för innan vi begav oss till middagen hos Krille och Sabina. Men det var trevligt! Vi åt gott, drack gott, åt snacks, drack mer gott i form av glögg. Strax efter elva avvek jag och slocknade i sängen efter tolv utan att ha satt i laddaren i telefon som jag gör varje natt, jag somnade också ifrån mitt glas med Resorb som jag fick i mig när jag vaknade vid tjugo i fyra, då min sambo också klev innanför dörren.

Gick upp klockan sex och var inte jättepigg på att cykla till jobbet och spendera förmiddagen där med inventeringen, det gick dock över förväntan och jag hade roligt. Efter jobbet cyklade jag till gymmet och körde kondition och ville aldrig sluta, det kändes så bra.

Sedan gick det mest utför, började känna mig seg, fick bakiskänslor och somnade till i soffan efter en god skagen i magen. Nu känns det dock ok med kropp och knopp, har ätit oxfilé och ska strax hiva upp lite glass och så ser vi film och äter popcorn innan den här dagen är över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar