lördag 15 oktober 2011

If you want me I must be doing something right

Hej!
Trött är en underdrift för att förklara hur jag känner mig just nu. Jag gick upp kvart i fem i morse, och sen dess har jag varit igång. Har jobbat, varit ute på en löptur, duschat och mött upp min kärlek för en tapasmiddag på La Uva vilken var mycket god och härlig. En restauranggäst fyllde år så vi sjöng allihop och en man ur personalen sjöng spanska sånger medan han spelade gitarr och det var en riktig stämningshöjare!

Sen fick alla mina gäspningar mig att gå hemåt och nu surfar jag runt lite. Min storasyster har sin bästa vän på besök så jag kan inte riktigt gå och lägga mig än då hon bor i en liten etta men det gör inte så mycket, jag kan ju sova resten av helgen. Nu ska jag äta bär med vaniljyoghurt och se på Skavlan på SvtPlay.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar