söndag 9 oktober 2011

Frozen inside

God dag!
Hoppas ni haft en härlig helg. Jag har haft en bra en, fått bra saker gjort, tvättat som jag skrivit om och dessutom var jag hemma hos lillasyster igår och strykte kläder i säkert en timme, kläder som legat och blivit skrynkliga i en garderob hos mor och i min resväska.

Sedan blev det lugn kväll, gick förbi Hageby centrum och hälsade på stjärnan och köpte smör till mitt knäcke. Så blev det lite serier på datorn, tittar igenom Breaking News som jag missat på tv:n, riktigt bra måste jag säga.

Gick upp klockan 8 imorse och gick en morgontur i skogen och det var riktigt höstigt kyligt så det bet i huden. Och nu är jag hungrig så det är dags för lunch. Och min storasyster bara sover, haha. Hon låg fortfarande med datorn i knäet när jag vaknade första gången klockan 6 imorse så det är väl inte konstigt. Men trist att hon är en nattuggla och jag vill upp tidigt. Min plan är att omvända henne, haha.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar