söndag 16 oktober 2011

I wish nothing but the best for you

Lördagen blev toppen. Jag mötte upp Jens och stötte på vägen dit på min "moster" och kusiner som var på besök i stan och det var trevligt att se de eftersom de bor utanför Linköping och vi sällan ses, speciellt då jag inte varit hemma i sommar.

Jag och Jens gick i alla fall en promenad bort till Smedby och hans föräldrars hus, hans föräldrar var bortbjudna på middag och brodern var iväg med kompisar så vi hade huset för oss själva. Vi såg på Manchester United-Liverpool och lagade helstekt fläskfile med stekta champinjoner, ugnspotatis och vitlöksbröd med sallad till, blev riktigt mätta. Sedan låg vi och kikade på film på tv:n och åt fruktsallad med vaniljglass till. En perfekt lördag!

Idag vaknade jag upp bredvid Jens och det var en riktig lyx eftersom vi inte bor ihop. Nu sitter jag dock hemma hos syster och surfar runt. Lagar lite lunch och ska ta en kort promenad i solen innan det blir match på Parken.

Hoppas ni får en fin söndag! Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar