lördag 22 oktober 2011

For me it isn't over

Hej!
Lite seg är jag allt idag, och det är fantastiskt vad tiden bara rinner iväg när man sitter framför datorn och inte gör ett dugg, egentligen. Vaknade så tidigt som halv sju imorse, efter ett besök på toaletten kunde jag dock somna om och gå upp kvart över åtta. Och min storasyster ligger och sover än. Hon brukar berätta för mig att jag skrattar i sömnen, hehe. En natt hade jag en stund legat i lotusställning tror jag hon sa, hur knäpp är man inte när man sover.

Hade en bra fredag igår. Gick upp klockan 4 för att ta cykeln till jobbet som jag började kl 5 och därför slutade 13:50 istället för 14:50, härligt att man kan välja en sån grej på fredagar, att börja 5 eller 6.

Efter cykelturen hem från jobbet tog jag tag i att tvätta och ta en springtur. När jag kom hem fick jag ett samtal av Jens som var hos sina föräldrar i Smedby och bjöd dit mig på middag, riktigt härligt att slippa ställa sig framför spisen när man varit igång hela dagen. Efter maten blev det tv-underhållning innan jag cyklade hem och somnade innan klockan slog 00:00.

Idag gör jag inte många knop. Blir kanske en promenad. Kanske med Jens, som jag längtar efter att bo ihop med igen. Som det är nu ses vi knappt och vem vill ha det så med sin andra hälft.

Hoppas ni har en underbar dag och njuter av solen som verkar titta fram lite.
Njut också av denna:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar