tisdag 18 oktober 2011

Hoppet föds i handling, det vet jag att du vet

Hej på er!
Jag är så glad för att jag tog mig ut och sprang till slut när jag först inte tänkt det pga regnet, men vad gör lite regn? Det hindrade inte mig och Jens i Bergen när regnet stod som spön i backen för att använda ett väl utnött uttryck. Det är alltid skönt när det är gjort och jag känner mig så glad.

Sedan gick det inte så bra för mig, jag skar av mig fingret (nåja, skar bort lite hud) när jag skulle dela en rödbeta som jag sedan kokade(till lunchen imorgon). Blodet sprutade, knappt, men fortfarande onödigt. Efter att ha donat framför spisen ett tag så upptäcker jag att sladden till kaffekokaren som står bredvid spisen legat emot en av plattorna och börjat smälta.. BRA MA-RI-A!


Heja!
Jag kallas klantsson, det vet ni va?

Nu ska jag äta min spagetti och stekt ägg middag. Hoppas ni mår bra och har en riktigt skön kväll. Jag kommer somna om drygt en timme förmodligen och förhoppningsvis! Så- godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar