tisdag 11 oktober 2011

I have a brand new view


God kväll.
Idag körde jag truck för första gången och det var otroligt kul, när jag kom till jobbet och ställde mig bakom gafflarna trodde jag aldrig att jag skulle klara av den men ju mer tid jag fick desto bättre blev jag och det är väl så det sägs, övning ger färdighet. Kul i vilket fall, tror att jag kommer trivas rätt så bra där.

Efter jobbet blev det en ambitiös löptur i skogen och sedan lagades det torsk med rotfrukter och grönsaker i ugn och några kokta potatisar, gott var det. sen åt jag jättemycket knäcke, jag funderar på om det går att äta för mycket knäckebröd..

Imorgon ska jag upp kvart i fem, heja mig. Nu blir det sista avsnitten av Filip och Fredriks härliga Breaking News.

Ha det bäst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar