torsdag 7 juni 2018

310. Torsdagmorgon

Sitter och har precis ätit lite frukost. Det är dagen efter nationaldagen som jag och Jens först spenderade ute på Hansa där vi tvättade bilen och köpte grejer för att städa på balkongen. Vi handlade också grejer som vi skulle ha med oss till kvällen hos Josefin där vi grillade. Blev lite goda grönsaksspett, halloumi, majskolv och vitlöksbröd. Plus en klar potatissallad. Blev riktigt mätt. Efter middag ute gick vi in och satte oss på den inglasade balkongen där vi spelade "med andra ord", det är riktigt kul! Kände att jag hade värk i käkarna efter att ha skrattat och lett en hel del. Kom hem hyfsat sent men vi hann ändå med ett avsnitt "Peaky Blinders" som vi tittar på för tillfället. Tror klockan var 3 när jag somnade. Vaknade imorse och mådde bra dock vilket känns skönt. Tänkte gå ut och lägga mig i gräset, solen skiner och det är varmt ute. Tänkte försöka läsa en bok som följt med lite överallt senaste veckan men som inte jag plockat upp än. Oftast på grund av att jag varit med någon som jag umgåtts med istället som vid stranden. Men det ska bli härligt att läsa något annat än skolrelaterat.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar