torsdag 19 oktober 2017

268. Trötter

Jag är så trött idag! Varit mycket på praktiken som jag känt tagit mycket uppmärksamhet och tankeverksamhet, jag överlåts göra mer och mer saker och behöver se till att det blir rätt. Därav min enorma trötthet tror jag, i kombination med att jag gick upp 06.15 imorse. Imorgon blir en kort kort kort dag med frukostmötet i Färjestaden som cheferna för SÄBO har varje fredag. Sen ska jag köra upp till Norrköping, lämna Jens, hämta våra sista grejer i lägenheten som är uppsagd till sista oktober samt ta med mig Sofia ner till Kalmar igen och hänga med henne i helgen! Ska bli mysigt och roligt. Och jag ska försöka koppla av och njuta av helg.

Nu ska jag bege mig till Actic och köra lite power, är inte ett dugg sugen men kommer nog vara skönt efteråt. Ska bli gott med mat sen också!

Esplanaden utanför min praktik. Höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar