fredag 6 oktober 2017

267. Friday!

Efter att ha känt mig nedslagen i två dagar, eller två och en halv, så känner jag att jag börjar komma tillbaka. Fortfarande snorig, jag fattar inte vart allt snor kommer ifrån(?), det känns som att det aldrig tar slut. Känns som ett bra beslut att stanna hemma från praktiken onsdag och torsdag, det var väl vad jag behövde. Att inte anstränga mig för mycket, att inte gå upp tidigt, att bara vara. Den här helgen blir tillägnad plugg på UB, en uppgift ska in på måndag som jag inte börjat på. När jag träffade några tjejer från klassen igår på FF:s bar och ett litet kök för en AW dit jag kom, snackade lite skit, drack massa vatten, åt ett vitlöksbröd och åkte hem, så var det fler än jag som inte börjat med uppgiften så jag känner mig inte ensam. Håller tummarna för att jag får ihop det.

Idag ska jag följa med Kajsa till Mönsterås där hon ska tatuera sig! Det ska bli mysigt att åka iväg hon och jag. Sen blir det en lugn kväll, tror jag sparar pluggandet till imorgon och försöker koppla bort ikväll - se en film och kanske äta lite snacks.

Här är några bilder på mig i min nya frisyr som jag nu haft i en vecka. 
Känns bra, ovant och härligt att höra andra säga att de tycker jag passar. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar