tisdag 3 oktober 2017

266. En sån dag.

Jag kände redan igår hur det var något på gång med hälsan, när jag svalde. Idag har det sakta stegrat till snorig och hängig för varje timme ungefär. Sitter och tänker att jag vill inte vara sjuk nu, behöver vara på topp! Ska på AW med några tjejer på torsdag och vill vara pigg då. För att inte tala om att jag ska lämna in en uppgift på måndag som jag inte riktigt börjat med så skulle behöva plugga effektivt dessa dagar. Vill inte sitta i helgen och plugga. Det finns dock inte så mycket att göra åt nu, jag avbokade i alla fall Power passet jag skulle kört i eftermiddag. Jag vill bara gå och lägga mig men håller på med middagen, vet fortfarande inte exakt vad det slutar med men en hel kyckling blir tillagad i ugnen nu så det som bas blir det i alla fall.

Fick också ett besked idag om min mamma som gör hela familjen lite orolig även om jag känner att det är dumt att oroa sig innan det står klart exakt vad det rör sig om. Håller tummarna för att allt kommer gå bra!

Hämtade Mathilda imorse som kom från Växjö med tåget, 
så fick jag köra oss till jobbet/praktiken efter att fått skjuts de flesta gånger. 
Såg ut att bli en fin dag, vilket det också var vädermässigt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar