fredag 4 augusti 2017

248. Grupptränings-instruktör

Igår höll jag i mitt första pass på Actic. Jag har i tre dagar stått och kört framför soffan både hemma och på jobbet för att öva på att köra passet som instruktör. Var så nervös inför passet när jag gick in på gymmet och ställde mig där framme. Det gick fort och när det var över kom flera fram och gav positiva kommentarer. De tyckte jag var superduktig, en man sa att han kört gruppträning sen -99 och ingen har varit så bra sin första gång som instruktör som han tyckte jag var(!). Det värmde något otroligt. Nu får vi se hur det blir till hösten, om jag ska ha en stående tid varje vecka. Det kändes bra igår även om det var läskigt. Men hoppas på att det känns bättre för varje gång jag står därframme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar