lördag 12 augusti 2017

252. En kväll på stan

Det är stadsfest i Kalmar hela helgen och jag jobbar heldagar så har svårt att få uppleva festen i stan. Igår spelade dock The Sounds på Stortorget vid 21 så tänkte att jag åker bort och tittar på dem efter jobbet, fick gå lite tidigare än 21 så hörde av mig till några vänner innan jag slutade och fick med mig Mirela som också ville se dem! Så först hängde vi i öltältet och dansade till Maja och hennes band som var grymt bra. Sedan fick jag med Mirela till Söderport, Klara på jobbet hade pratat om ett band som heter Mindfellaz vars sångare är vänner till henne och de skulle spela på Söderport igår kväll. Så vi dansade loss resten av natten till svensk hiphop, de var riktigt bra. Sedan cyklade jag hem och sov eftersom jag började jobba 9.30 idag. Har fortfarande glädje i mig efter igår.



 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar