tisdag 15 augusti 2017

253. Skön tisdag och sista passet

Sitter på jobbet, det är mitt sista pass enligt schemat (skulle jobbat på torsdag men gav bort det till Pontus som det visade sig inte kunde ta passet men de stuvade om i schemat och löste det och jag är SÅ tacksam och känner lite skuld). Hade ställt in mig på att jag skulle få vara ledig så jag och Jens tänker köra upp till Öland imorgon kväll när han slutar jobbet så ska vi vara där till på söndag.


Dagen har varit jättebra, solen lyste när jag gick upp i morse så jag gjorde frukost och tog med mig ut på gården och satte mig i en solstol i två timmar. Det var skönt att slippa vara inne när Jens behövde sova eftersom han jobbat natt och jobbar denna natt också. Jag hann även med en löptur, en lång en, innan jag cyklade bort till jobbet. Köpte med lite fika för att det är min sista dag. Tänkte komma in med lite fika till morgondagens personal också, speciellt till de som löste torsdagen så jag får vara ledig.


Morgondagen blir annars full av städ, vi hyr ut lägenheten över helgen för Iron Man, de kommer på torsdag och stannar till söndag så ska göra iordning därhemma. Dessutom ska jag försöka träffa Kajsa och kanske hinna med en löptur och packa inför en helg på Öland. Nu ska jag göra mig iordning för sängen. Hoppas det blir en lugn natt och att jag kan sova, behöver det om jag ska vara aktiv hela morgondagen!


Knäppte några bilder när jag sprang igår kväll.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar