måndag 31 juli 2017

247. Monday-fun

En ledig måndag! Jens jobbar tre timmar ikväll så vi tog bilen över till Färjestaden tidigare idag och strosade runt, åt en lunch på Seasalt och en glass/kaffe på Ölands choklad innan vi åkte hemåt till Kalmar igen. Vi har precis varit ute igen med en fotboll och lattjat lite, dribblat och trixat (jag försöker bli bättre och bättre) samt två omgångar 21:an på basketplan som ligger på skolgården mitt emot vår gård. Blev lagom svettiga, det var riktigt kul! Jag tänkte ta en löptur idag och plugga in lite Power eftersom jag ska hålla i passet på torsdag för första gången och inte kört det på två veckor så behöver repetera lite och tänka på vad jag ska säga inför varje låt. Pendlar mellan "vad har jag gett mig in på" och "detta blir superkul". Tur att alla runtomkring mig peppar och framförallt Jens som upprepar att jag är grym. Behöver höra det för att bygga självförtroende tills dess.

Nu ska jag se ett avsnitt Suits, jag ser om den serien eftersom det finns en säsong vi inte sett och jag inte riktigt minns vad som hände senast vi kollade.





Blomman blommar igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar