onsdag 26 juli 2017

246. Trötter

Det var länge sedan jag var så trött som jag var i morse. Har varit ledig i 8 dagar och blir tydligen helt slut av att jobba en dag. Funderar på om det kan bero något på att jag gav blod igår, jag bestämmer att det är därför. När klockan ringde vid 7.00 kände jag att detta går verkligen inte så jag satte ett nytt alarm till kl. 8.00. När klockan ringde så kändes det som att det gått några få sekunder och jag inte fått någon ro. Så jag ställde ett nytt alarm på 8.30. Då gick jag upp något seg men lite mer vaken än vid de två tidigare alarmen. Dagen har sedan dess varit helt OK. Varit på Max med några brukare och en till personal, en av de sommaraktiviteterna som vi har inplanerade här på torpet. Det var en god lunch. Sedan har jag tagit en cykeltur med min brukare och nu ska jag snart laga middag åt honom. Slutar 21.00 och är ledig i två dagar sedan, ska bli skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar