måndag 10 juli 2017

243. En lugn natt

Sitter på jobbet efter att ha haft jouren, vi har sovande jour här och jag har sovit hela natten. Jag vaknade halv fem första gången och det får väl anses vara hela natten och dessutom av mig själv. Det bor en brukare här vars larm kan gå under natten men i natt har hen sovit. Jag jobbar till 8:00 och efter det är jag ledig fyra dagar. Jobbar helgen (fre-sön) för att sen ha en helt ledig vecka. Innan jag började här var jag inte så nöjd över alla luckor i schemat och tänkte att jag måste fylla upp dem men nu känns det skönt. Tänker njuta av varenda ledig dag och hålla tummarna för att det är fint väder! Idag ska jag unna mig en hotellfrukost sen får vi se vad dagen erbjuder.


Igår morse under min löptur innan jag skulle till jobbet. Blev en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar