fredag 7 juli 2017

242. En lugn och ledig fredag

Har inte gjort många knop idag, varit lite trött. Gick en lång promenad med Michelle som hade en del att prata om. Sedan har jag kollat igenom några avsnitt Game of Thrones med Jens och åkt och hämtat en pizza till middag. Ska snart hänga med Michelle igen, blir en lugn kväll. Jobb både lördag och söndag plus jour på söndag. När jag går av måndag morgon är jag ledig i fyra dagar!

Mitt "prov" i onsdags med power gick förresten bra! Var lite nervöst eftersom Frida satte sig på en step-bräda framför mig med ett anteckningsblock. Det gick dock bra, fick mycket positiv feedback. Ska få hålla den låten inför klass på tisdagens Power. Känns kul men kommer väl bli nervös igen. Sen är tanken att jag ska ha ett stående pass i veckan i höst. Blir instruktör på riktigt, ska bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar