onsdag 28 december 2016

184. Julhelgen

Det blev en helt ok julhelg. Jag firade med både min familj och Jens familj på julafton, och dagen efter var vi först hos min mamma och åt lite julmat och senare hos Jens föräldrar och åt porterstek. I måndags hängde vi hos mamma och åt kycklinggryta. Morbror med familj skulle kommit men två kusiner hade blivit sjuka så de stannade hemma. Det blev en ganska lugn jul för min del med mycket umgänge, nästan så det räcker och blir över ha ha. Jätteglad över julklapparna från alla håll. Jag har dock känt mig trött i flera dagar, jag blir det av att inte göra någonting. Känner för att sova nästan hela tiden. Nu ska jag försöka plugga utan att somna. 

Uppesittarkväll hos Madeleine (jag vann 50kr)

Juldukning hos Madeleine

Önskar att detta var alla julklappar. Knappt hälften..

Han ville egentligen inte vara med på bild

Min första tallrik

Madeleine och mamma <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar