torsdag 22 december 2016

183. Sova vid åtta

Sitter hemma hos Jens efter en heldag ute. Har varit på promenad med Magda och Milton som slutade med en kort fika innan jag mötte Madeleine för att gå på stan och köpa sista julklapparna. När vi var klara tog jag cykeln bort till mamma som bjöd på köttfärssås. Och nu halvligger jag i Jens säng och känner för att somna. Ska dock försöka bli klar med min enskilda uppgift som jag vill skicka in så jag bara kan fokusera på att plugga på tentan. Ska sitta varje dag nästa vecka och plugga är planen. Vill känna mig riktigt redo och insatt inför juridik-tentan. Nu är jag i alla fall färdig med alla julklappar, en sista sak som fattas som jag ska lösa imorgon. Längtar något nu till lördag. Synd bara att det inte ska komma någon snö tills dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar