måndag 19 december 2016

181. En fantastisk födelsedag

I fredags fyllde jag år! Som en skänk från ovan blev föreläsningen vi skulle haft den dagen inställd vilket gjorde att jag slapp känna stress över att hinna med alla förberedelser inför kvällens fest. Hade istället en lugn dag, gick en lång promenad med Tess och hennes hund Rut, körde lite hemmaträning och bakade. Senare på eftermiddagen kom Anna och Michelle för att hjälpa till maten. De gav mig också en fin present från nästan alla som skulle komma på kvällen och några som inte kunde komma - ett presentkort på Zalando för att jag skulle kunna köpa ett adidas-set jag spanat in. Dessutom fick jag en presentpåse med helt otroligt fina matsaker i; ostar, marmelader, choklad, olja, salmbärssylt osv. Kände mig så grymt bortskämd!

Någon gång efter klockan sex kom alla gäster och vi åt den goda pajen med sallad och hängde. Helt plötsligt plingade det på dörren och när jag öppnar står Jens, Madeleine och Daniel utanför. CHOCKEN! Jag började gråta. Så fin sak att göra. Fick fina tuplaner och en prosecco. Av Jens fick jag Adidas-tröjan jag ville ha! Sedan hängde vi, åt tårta, fikabröd och tjattrade tills folk droppade av. Till slut var det bara mina Norrköpings-stjärnor kvar och vi gick och lade oss. En helt perfekt födelsedag, den bär jag med mig för alltid. Känner mig så tacksam!

De få bilder jag knäppte i fredags


Jag, Anna, Andreas och Michelle

Michelle skär upp tårtan som blev uppskattad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar