onsdag 15 maj 2013

We can wait 'til tomorrow

Det har blivit mitt i veckan, och nu kan man nästan känna att det är helg inom några dagar. Helgen som var blev ju helt fantastisk på många vis. Väldigt avslappnat och härligt, en riktig långhelg. Helgen avslutades på Söröhus som låg på en otroligt vacker plats med vattnet nedanför parkeringen. Vistelsen där var skön, saknade dock en vanlig bastu i spa't, de hade ångbastu, stor varm pool, små badkar där man kan kunde ta ett avslappnande bad med olika salter som skulle göra gott för kropp och själ. Och inne i omklädningsrummen fanns pumpar med olika peelings och rengörande krämer som skulle göra gott för hyn. Jag gillade också massagestolarna som fanns tillgängliga, råkade till och med somna i en efter middagen på lördagen när klockan passerat 22. Frukosten morgonen därpå var ljuvlig, det fanns glutenfria äppelmuffins, det är 5+.

I helgen som kommer blir det att bevittna ett litet giftermål på rådhuset med efterföljande middag, på söndag spelar IFK-Åtvidaberg och så ska jag hinna träna lite och ladda upp inför vårruset som jag springer på måndag. Ska faktiskt ut på en löptur nu, hoppas att jag flyger fram på asfalten!

Good day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar