fredag 17 maj 2013

Sitter i solen och tänker på dig

Som en gammal diktrad! Sitter på en bänk i solen på vår bakgård. Har precis sprungit en halvmil. Igår sprang jag den på 25 minuter och kände mig lite besviken men hade ingen energi att pusha mig, hade inte mycket till frukost hemma så åt två knäckemackor innan jag sprang iväg vilket inte var ultimat. Idag hade jag fyllt på med mer och sprang på 22.54 och det kändes bra. Vill bara vara bättre än förra året när jag sprang Vårruset på 23.27. 

Skönt med fredag idag, veckan har gått relativt fort även om jag fick en släng av jobbångest under gårdagen, ville inte vara på jobbet. Men med två kortveckor i ryggen är det inte konstigt att jag kände mig färdigjobbad igår. Fredagkvällar kan vara tunga men det finns ändå en viss förväntansfull och mysig stämning på jobbet så det går an ändå.

Nu ska jag strax ta mig upp i lägenheten för en dusch, sedan ska jag vara hos naprapaten halv tolv. Väldigt behövligt! 

Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar