söndag 3 mars 2013

Söndagsmys

Den här helgen har varit en riktigt bra långhelg. I fredags efter jobbet gjorde vi fint hemma innan vi gick till Factory Fitness där jag köpte nytt träningskort då mitt Friskiskort går ut nu i mars. Vi körde lite kondition och sen somnade jag ganska hårt strax efter nio, vilket var ganska skönt eftersom alarmet stod på sex då jag skulle infinna mig för inventering på jobbet kl7. Det gick bra, stannade till halv ett, fick snabbt cykla hem för att börja med morotskakan och kladdkakan som jag skulle bjuda mina gäster på som kom vid två. Delar av familjen och delar av släkten kom på lördagsfika, det var mys. Det blev ännu mysigare sedan halva gänget följde med till mamma som bjöd på lax och pressad potatis. Lagom till att de skulle se på melodifestivalen gick jag hem och åt ostar och drack vin och umgicks med mig själv då sambon var med sin bror hela natten.

Idag har jag varit en sväng hos mamma och snackat skit, en sväng på stan för lite grejer, hem och fräscha upp cykeln(smörja kedjan och skruva lite). Efter det blev det en godare middag och så ett pass skivstång intervall på det! Helt mör i kroppen och ganska trött.

Imorgon kanske jag ska hänga med Jens och hans kompis Pata till gymmet innan jobbet men närmast står en ny film och sömn på schemat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar