söndag 24 mars 2013

Med en papperstuss i näsan

Fick precis näsblod, händer att jag får det i perioder ganska nära inpå varann, vet inte exakt vad det beror på men jag får leva med det tills vidare.

Söndag idag och träning står på schemat, ska köra gym idag, negativ träning, och avsluta med lite kondition innan det blir hem och bara vara. Får se om det blir film eller bok. Det blir i alla fall torskfile till lunch och gryta till middag.

Gårdagen var för övrigt mycket härlig. Jag vaknade lite seg men efter att ha kört ett spinningpass på Friskis & Svettis för Barncancerfonden så kändes det bättre, tog en tur förbi citygross på hemvägen och handlade räkor till vår kväll hemma. Det blev en kort runda på stan också för att inhandla handkräm som hjälper mot mina spruckna fingrar. Inte nog med att jag jobbar i kyla så är det tidsvis riktigt bitigt ute, som jag längtar till våren!

Gårkvällen bjöd också på en bit rostbiff som var fantastisk. Och rödvin, mörk choklad och torkade fikon innan vi somnade till en film.

Nu hoppas jag veckans fyra arbetsdagar går fort så jag sen kan njuta av fyra dagar hemma, vilken lyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar