måndag 18 mars 2013

Helgen som gick

Underbara långhelg. I fredags blev det förutom gymmet och veckostädning efter jobbet, en sväng ner till Hugo för käk och bowling med ett par tjejer från jobbet, jag var inte jättebra på bowling men hade riktigt kul i alla fall. Efter en kort visit hos mig med lite dricka och prat åkte vi ner till Hugo igen för att dansa natten lång, drog hem vid två efter att ha gäspat otaliga gånger men hade väldigt trevligt ändå!

I lördags blev det en tur till Vadstena och Starby hotell med Magda. Hela vistelsen kändes som en matresa med lunch, eftermiddagsfika, fyrarättersmiddag och frukt emellan samt frukostbuffé dag två. Men vi hann också vara i spa't och basta, bubbla, läsa lite tidningar och njöt. Var en riktigt skön avkoppling från vardagen. På hemvägen igår stannade vi på Brunneby musteri och handlade lite gott.

Sen gick jag faktiskt iväg till gymmet på kvällen och körde lite kondition innan det blev hämtsushi och chokladglass till Modern Family som vi börjat titta på nu.

Idag vaknade jag redan vid sex imorse, trodde jag vaknade för dagen men fick somna om någon timme och efter frukosten gick och jag Jens till gymmet och körde lite. Sedan in till stan för att klaga över mina hörlurar som jag köpte sista november som nu slutat fungera i ena hörluren. Fick ett par nya så jag är nöjd. Lämnade också in min cykel idag för att bakhjulet är vint så ska hämta den på onsdag för 550:- när de bytt ut bakdelen. Så idag får jag skjuts till jobbet, rätt nöjd med det eftersom vinden gör att det känns som minus 20 grader.. Snart dags för våren att komma!

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar