onsdag 13 mars 2013

I wish I was a little bit taller

Onsdag! Snart är det helg. Glömde skriva om helgen som var, som faktiskt blev helt underbar, kort helg  men den kändes som en lång. På lördagen var vi på Ikea med Jens föräldrar, åt korv för 4kr styck, kom hem och skruva ihop det vi köpte, på kvällen gick vi och åt på Ardor, helt underbar mat. Dit vill jag snart igen! I söndags gick vi till returpunkten och kastade lite, sen lagade vi hel kyckling i ugn som blev helt fantastisk. Jag gick aldrig till gymmet men var ute och gick några svängar ändå och njöt av att ha solen i ögonen.

Den här veckan har inte varit kanon vädermässigt, snön låg på backen när jag gick ut till cykeln klockan halv fem imorse. Kedjan hoppade på vägen till jobbet och det var ju härligt att meka med det en tidig morgon i minusgrader. Det har i alla fall gått bra att jobba, älskar dagveckorna, de flyter på bra. Har tränat både måndag och tisdag och ska köra core idag. Imorgon hoppas jag det finns plats för mig på ett spinning pass på Friskis och på fredag blir det styrka på Factory. Älskar att vara igång med träningen, känna mig stark och fräsch och hungrig eftersom jag älskar att äta.

Och nu står en lasagne i ugnen och gottar sig.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar