fredag 22 februari 2013

Fixarfrasse

Känner mig lite som fixarfrasse idag när jag mailar om framtida vistelser för olika skäl, till exempel en dag på Bodaborg i Oxelösund med jobbet. Känns skönt att ta tag i saker som jag är så bra på att skjuta på.

Idag är det fredag och jag jobbar kväll. Känner mig lite seg efter att ha stannat över två timmar igår vilket resulterade i att jag kom hem två inatt och somnade efter tre.. Men har fått sova länge idag och tagit en vilodag från gymmet då jag tränat måndag-torsdag och planerar att köra i helgen både lördag och söndag. Annars har jag bokat in mig på en introduktionskurs för att börja övningsköra som är imorgon och på söndag har jag bokat en biodate med Magda. Däremellan kommer alltså lite träning och VM i längdskidor på SvtPlay. Såg på vädret att det ska bli lite varmare nu och gå över nollan från och med imorgon och det känns bra efter att ha cyklat hem i -8 inatt.

Nu blir det en cykeltur i -3 till jobbet, hoppas dagen går undan!
Hoppas ni har en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar