söndag 17 februari 2013

In a perfect world

Långhelgen drar mot sitt slut! Har haft en riktigt händelserik sådan med konsert i fredags, tallest man on earth i Linköping. Han var riktigt grym, sån otrolig sångröst och härlig att se på. Igår var det rätt slappt på dagen, sov lite och kollade film innan jag mötte upp Magda på Munken där vi åt en varsin viltgryta och drack ett glas, mycket trevlig stund där flera planer smeds! Idag var jag en sväng på Lindahls med Angel och fika på en macka. Hade gärna suttit på ett mysigare cafe men allt är söndagsstängt! Var härligt ändå. Avslutade dagen med middag hos Jens föräldrar som bjöd på älggryta som var väldigt god! Nu är vi hemma igen och ska väl starta en film innan det är dags att sova och ladda för kvällsvecka på jobbet och gym hela veckan. Inte varit på gymmet på en och en halv vecka eftersom jag varit krasslig men nu är jag bra och taggad för att köra slut på mig!

Ha en ljuvlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar