torsdag 4 oktober 2012

If tomorrow never comes

Hej!
Torsdag idag, den här veckan går långsamt framåt. Har inte mått jättebra, det är väl en av anledningarna. Började med halsont i söndags, fortsatte med hes stämma i måndags och sen molande huvudvärk i tisdags men igår mådde jag bra, så bra att jag skulle gå till Friskis och köra ett pass. Men vaknar och är täppt i näsan och jag vågar verkligen inte träna med förkylning. Så jag har bara städat, tills dammsugaren gick sönder. Bra dag! Ska försöka åka iväg och köpa en i helgen. Älskar oväntade utgifter.

Längtar annars till helg, även om det är kort helg. Planerar ett långkok på lördag och på söndag blir det kalas hos mina kusiner utanför Linköping. Blir awesome!
Det enda som fattas är träningen. Är så sugen nu, känner mig så seg när jag inte håller igång. På tal om seg! Imorse vaknade jag vid nio, rätt så trött, men tänkte bara ligga och dra mig, "vakna till", i en kvart-tjugo minuter, resulterar i att jag somnar om och vaknar klockan elva. Men jag känner mig inte så pigg, om sanningen ska fram så känner jag mig hängig. Men idag är det torsdag, det innebär utan tvekan övertid på jobbet så det är bara att bita ihop, ska ta en dusch nu och se om jag får upp humöret lite.

Ha en bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar