torsdag 11 oktober 2012

just dance

Det blev ingen dans för mig idag, jag fegade ur och körde ett medel-jympa-pass istället. Var riktigt kul, vilket jag egentligen visste men när jag satt där en halvtimme innan och väntade tänkte jag på att jag kanske skulle tycka det var trist och vilja jympa ensam till min egen musik, typ. Men det var kul! När jag kom ut därifrån såg jag att de var mitt uppe i fuegon. Det såg helt ok ut. Ska försöka få med mig någon på det så man kan skratta med/åt varann när man inte hänger med.

Efter passet gick jag till Ica och handlade, i kassan upptäcker jag att jag inte har kortet med mig, pinsamt.. Fick packa ihop påsen och ställa den bakom kassörskan och komma tillbaka. Väl hemma hittade jag den i fickan på löparjackan som jag hade igår, när jag handlade. Smart att inte ta ur kortet ur fickan när jag kom hem. Jag lyckas alltid.

Imorgon är det äntligen fredag. Längtar! Ska bli kul med trekampen och hänga med kollegorna utanför jobbets gråa väggar.

Nu blir det att sova, upp 4.10 imorgon.
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar