lördag 20 oktober 2012

Autumn, it's ok

Har varit och tränat step idag. Fjärde gången jag tränar den här veckan, det känns stabilt, har gått på två medeljympa-pass som jag älskat och step är också kul även om det inte är någon styrka inblandat i det vilket jag föredrar när jag ska köra pass, att kombinera kondition och styrka. Men det var kul! Efteråt mötte jag Magda på en fika, minns inte senast vi umgicks, det var i alla fall riktigt trevligt!

Resten av dagen blir lugn, ska läsa lite i en bok jag vill bli klar med, den är spännande, Nesser kan sin grej. Ska ta mig ett glas vin och så småningom äta torskrygg och mysa med lite underhållning på datorn ikväll. Tycker om såna lördagar, speciellt när det är kort helg och man inte känner för att hitta på något eller ta sig någonstans i det här vädret.

Så var det med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar