måndag 15 oktober 2012

Stop the rain

Idag är det måndag och dags för jobb igen. Det har inte regnat sedan imorse eller inatt men nu börjar det smått att droppa utanför en stund innan jag ska cykla till jobbet, my luck.

Är jättenöjd med helgen. I fredags blev det till slut en sväng till mina kollegor innan jag cyklade hem och sov. Det blev en promenad istället för pass på Friskis och sedan bakade jag en morotskaka som jag bjöd min moster och kusin på, den uppskattades. De kom med deras lilla vovve för att kika på lägenheten de inte hade varit i ännu. Senare på kvällen dök Jens vänner upp och vi bjöd på fläskytterfilé och kokt potatis med champinjonsås, mycket gott! Vi påbörjade en omgång TP innan tröttheten slog in och gästerna avvek efter midnatt. 

Igår blev det inte många knop gjorda, städade lite efter i lördags då vi haft två hundar omkringspringandes. Lagade lite mat, såg på film och myste.

Nu ska jag fixa iordning innan det är dags för avfärd.
Hejhopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar