fredag 12 oktober 2012

Kärlek ska inte vara en svår sak

Hej!
Hemkommen efter en mycket trevlig trekamp med jobbet på vilbergens bowling, det fanns en hel del minus i början, vid matintaget och strax efter men sedan var det bara roligt! Jag har upptäckt att jag inte är en talang på biljard. Jag ska inte spela minigolf med alkohol i blodet men däremot bowling går mycket bättre med alkhol inblandat! Riktigt roligt var det i vilket fall. Skjuts hem till dörren fick jag också, hur bra kan man ha det? Nu sitter jag och funderar på om jag ska vidare till mitt gäng på jobbet som tog taxi hem till en av de eller möta upp pojken med hans häng eller bara låta kvällen bli natt och sova tidigt. Det är ju faktiskt en dag imorgon också. Ska träna vid halv tolv, få gäster vid halv ett och senare på kvällen får vi middagsgäster så det sista alternativet är väl det klokaste.

Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar