söndag 30 september 2012

do-do-dobido

Idag är det söndag och jag har precis kommit hem från min mor där vi firade min lillasyster som fyllde i mitten på augusti, familjen hade i och för sig redan firat henne men inte morbrors familj så de var förbi med sin lilla valp som jag inte träffat än och det var mysigt, vi åt lite taco och tårta bjöds. En mycket trevlig tillställning. Jag har dock lite ont i halsen och känner mig lite tung i huvudet så det känns lite trist, håller tummarna för att inte bli sjuk.

Helgen har känts fullspäckad annars, vilket jag gillat. Det är kul när det händer saker. Igår efter en skön storhandling så var vi en sväng på kulturnatten och kikade bland annat några utställningar på arbetets museum och andrahandskläder i värmekyrkan. Efter en liten matbit och skön vil hemma gick vi ner till Hugo och firade en bror till Jens kompis med ännu en matbit och bowling som jag inte alls var så bra på, bra träning dock inför bowlingen med jobbet om två veckor.

I fredags shoppade jag loss, fyndade på Stadium som hade medlemsrabatt och köpte en skön mysig tröja som man inte kan få för många av.

Nu ska jag ta en kopp te med massor av honung och kika på något roligt.
Hoppas ni mår toppitopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar