måndag 17 september 2012

Giving up is never an option

Förträfflig helg! Jag gjorde absolut inget märkvärdigt, tiden bara gick i lagom takt. Vin intogs, mat intogs, ostar intogs, promenader i solskenet gicks, filmer sågs, matcher likaså och tvprogram på play. Kan inte vara annat än supernöjd med helgen som gick.

Idag är det måndag, jag har jobbat dag fastän det egentligen är kvällsvecka, jobbar dag imorgon också, för att man kan få vara så flexibel på mitt jobb. Går tillbaka till mitt skift på onsdag. Efter jobbet mötte jag härliga Angel på en liten eftermiddagslunch. Det var ett mycket kärt återseende.

Nu ligger jag i sängen och läser i en bok som jag snart kommer somna ifrån. Kör 5-14 imorgon, har massagetid kvart över två i stan. På kvällen blir det bio. Jag är nöjd. Kanonstart på veckan.

Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar