tisdag 25 september 2012

Snart somnar jag

Klockan är åtta denna tisdagkväll och jag ligger och slösurfar. Ska gå och borsta tänderna och göra mig redo för att krypa ner under täcket och försöka somna. Har gått bra på jobbet och jag slapp regnet när jag cyklade hem. Trodde att jag tappade mitt mobilskydd igår så köpte nytt idag efter jobbet. När jag kom hem låg det på sängbordet så nu har jag ett reserv ifall det ena går sönder eller försvinner!

Mår bra i övrigt, trött men nöjd. Lagade lasagne idag, så himla gott! Funderar på att göra torsk i ugn med grönsaker imorgon. Eller något med äpplen, äpple i mat är en riktig förhöjare. Ska på riktigt börja träna i veckan. Går efter jobbet imorgon och köper kort på Friskis, är grymt taggad på att köra igång!

Men nu är det dags för mig att säga godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar