onsdag 26 september 2012

If it matters

Godkväll,
är riktigt trött, vilket är skönt då klockan är åtta och jag brukar vilja sova vid nio. Idag har jag varit ute och sprungit i regnet, det var skönt och härligt. Jag skulle köpt kort på Friskis och Svettis efter jobbet och kört ett pass men eftersom jag insåg att de träningsbyxor jag tänkt träna i hade blivit genomblöt på cykelturen mellan jobbet och gymmet så cyklade jag hem istället och tog en löprunda direkt. Gick dock in till stan och handlade träningskort efteråt så nu har jag bokat in ett spinningpass imorgon efter jobbet, har aldrig provat spinning. Bara hört gott om det så jag ser fram emot det mycket!

Nu blir det andra halvlek i matchen mellan Örebro-IFK Norrköping och sen somnar jag nog gott.
Ha en bra en!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar