lördag 10 mars 2012

Sunny side up

Hej!
Lördag, fin dag att leva på. Jag har sovit ensam inatt, det gick bra. Jens sov hos en kompis ute i skogen som hade fest igår. Jag är inte så van vid att sova ensam eftersom jag alltid delade rum med min tvillingsyster när jag växte upp och jag och Jens har inte sovit ifrån varandra så många nätter under de 3 åren vi bott ihop. I vilket fall lever jag och känner mig väldigt frisk efter att ha besökt Friskis och Svettis i förmiddags efter ett långt uppehåll pga en ond fot och diverse anledningar som saknar ursäkt.

Nu har jag ätit frukost, så himla gott så det finns inte. Det är inget skämt, jag älskar frukost.
Ska in till stan en sväng tänkte jag och spendera tid. Handla vin och bara kika på alla konstiga människor som finns i vår stad.

Hoppas ni mår bra och har en bra dag. Det förtjänar ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar