söndag 18 mars 2012

Come into my life

Hej!
Söndag och jag är rätt så seg. Var en rätt bra dag igår. Jobbade mellan 7-14 och sedan följde jag med Petter, en ny kompis från jobbet, till gymmet och körde lite rygg. Jag har hittills enbart kört kondition när jag varit på Friskis men behöver verkligen träna bland annat då rygg för att stärka den. Efter träningen åkte jag hem och gjorde mig iordning för att bege mig till Parken och stjärnkrogen där ett antal människor från jobbet var och vi åt gott, drack gott och hade trevliga samtal. När jag kom hem slocknade jag rätt snabbt.

Idag har jag och Jens varit på affären och handlat frukost och myst med film på datorn. Nu gör vi kyckling i ugn med potatisgratäng, det ska bli gott. Men först ska jag till Friskis och springa lite har jag tänkt. Kvällsvecka väntar imorgon.

Hoppas ni haft en bra helg! Vi synes åter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar